تبلیغات
 ... خوش آمدید

شما تا 25 ثانیه ی دیگر منتقل می شوید

با عرض خسته نباشید به دوستان عزیز ،
از امروز دیگه روی سیستم ایجاد و مدیریت سایت وی سی پنل مطلب مینویسم ،
الان هم در حال انتقال مطالب وبلاگم با كمك سیستم انتقال مطالب وی سی پنل به سایت جدیدم هستم .
شما تا چند لحظه ی دیگه به طور خودکار به سایت جدید وارد می شوید ...
اینم آدرس سایت : http://kadusbook.vcp.ir


/post/archive/1389/1/1
/post/archive/1388/10/4
/post/archive/1388/10/3
/post/archive/1388/10/2
/post/archive/1388/10/1
/post/archive/1388/9/4
/post/archive/1388/9/3
/post/archive/1388/9/1
/post/archive/1388/8/4
/post/archive/1388/8/3
/post/archive/1388/8/2
/post/archive/1388/8/1
/post/archive/1388/7/4
/post/archive/1388/7/3
/post/archive/1388/7/2
/post/archive/1388/7/1
/post/archive/1388/6/4
/post/archive/1388/6/3
/post/archive/1388/6/2
/post/archive/1388/6/1
/post/archive/1388/5/4
/post/archive/1388/5/3
/post/archive/1388/5/2
عنوان :حداقل نیاز روزانه به ورزش چقدر است؟
متن :




حداقل نیاز روزانه به ورزش چقدر است؟

در صورتی که خواهان کاهش وزن باشید یا برای رسیدن به هدف ویژه‌ای در تناسب اندام ورزش می‌کنید به ورزش بیشتری نیاز دارید. به ...
 

آیا می دانید یک فرد بالغ به چه میزان ورزش در روز نیاز دارد؟

انجمن قلب و عروق آمریکا و متخصصان پزشکی ورزشی به این سوال پاسخ داده‌اند.

برای افراد بالغ و سالمی که زیر 65 سال سن دارند :

حداقل 30 دقیقه ورزش متوسط ایروبیک (هوازی) مانند پیاده‌روی سریع یا شنا به میزان 5 روز در هفته یا حداقل 20 دقیقه ورزش ایروبیک شدید مانند دویدن به میزان سه روز در هفته  به اضافه  تمرینات قدرتی و استقامتی به میزان دو بار در هفته در هر دو روش، لازم است.
البته در صورتی که خواهان کاهش وزن باشید یا برای رسیدن به هدف ویژه‌ای در تناسب اندام ورزش می‌کنید به ورزش بیشتری نیاز دارید. به خاطر داشته‌باشید که هر چه بیشتر ورزش کنید منافع بیشتری به دست خواهید آورد. در صورتی که مشغله زیادی دارید و فرصت انجام ورزش 20 یا 30 دقیقه‌ای را ندارید می‌توانید ورزش در چند بخش 10 دقیقه‌ای در طول روز را امتحان کنید.
در مورد افراد بالا‌ی 65 سال و یا افرادی که از بیماریهای مزمن رنج می‌برند علاوه بر فعالیتهای هوازی و ایروبیک و تمرینات قدرتی تو‌صیه شده، تمرینات تعادلی نیز باید انجام شوند.
انجام نرمشهای کششی ملایم نیز در هر سنی مهم و مفید است.